مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 07:452022-01-05سياسي

مسئولان برای ایوان کی وقت بگذارند/ نفع صنعت برای تهران و سمنان


عضو شورای شهر ایوان کی با بیان اینکه نگاه جامعی به مسایل مربوط به شهرهای کوچک وجود ندارد، گفت: استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان سمنان برای ایوان کی وقت بگذارند.

- اکبر عرب سرهنگی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه بی توجهی و بی مسئولیتی برخی مدیران استان سمنان سبب شده تا همواره مردم ایوانکی بیشترین ضرر را متوجه شده اند، تاکید کرد: تمرکز توجه به یک بخش و شهر خاص از استان نمی تواند منتهی به توسعه پایدار شود و چنین سیاست هایی در راستای عدالت اجتماعی نیست لذا معتقد هستیم این نوع نگاه ها سبب مشکلات جدی برای ایوانکی شده است.

وی با طرح این پرسش که چرا استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان سمنان حاضر نیستید آنچنان که باید و شاید وقت خود را برای خدمت به مردم ایوانکی اختصاص دهند؟ افزود: حضور استاندار سمنان نیز با توجه به جایگاه وی، می تواند بسیاری از موانع و مشکلات را رفع کنند لیکن کوتاهی در انجام وظایف محوله در خدمت به مردم به هر بهانه ای پذیرفته نیست.

ساختار مدیریت برنامه ریزی این عضو شورای شهر ایوان کی با بیان اینکه در ساختار برنامه ریزی و مدیریتی کلان، نگاه جامعی به مسائل مربوط به شهرهای کوچک وجود ندارد گفت: متأسفانه ساز و کارهای حمایتی مناسبی از سوی نهادهای فرادست برای شهرهای کوچک و دورتر از مرکز استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان برای ایوان کی وقت بگذارند/ نفع صنعت برای تهران و سمنان

مسئولان برای ایوان کی وقت بگذارند/ نفع صنعت برای تهران و سمنان