مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 07:552022-01-05اقتصادي

گام حمایتی صمت از مصرف کنندگان/ درج قیمت تمام شده تولید روی 14 قلم کالا الزامی است


معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از الزام درج قیمت تمام شده تولید روی 14 قلم کالا خبر داد و گفت: این طرح برای حمایت از مصرف کنندگان در دستور کار قرار گرفته و بازرسان با جدیت روی آن نظارت می کنند.

- غلامرضا قائدامینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: بعد از واگذاری نظارت بر کالاهای کشاورزی به سازمان جهاد کشاورزی، تمرکز معاونت بازرسی سازمان صمت بر روی کالاهای سرمایه ای قرار گرفته و خلأی که قبلا بود تا حدودی در حال پر شدن است.

معاون بازرسی سازمان صمت استان ادامه داد: یکی از برنامه‎ های که در حال حاضر بازرسان سازمان صمت در حال اجرای آن هستند پیگیری درج قیمت تولید بر روی 14 قلم کالا از جمله آب معدنی، پوشاک و انواع دستگاه های چای ساز و قهوه ساز است زیرا قیمتی که به عنوان قیمت مصرف کننده روی آن درج می شد بسیار بالاتر از قیمت تولید به اضافه سود توزیع کننده بود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به اینکه درج قیمت تولید تابع سازوکار مشخص و ضابطه خاصی است تمامی تولیدکنندگان 14 کالای فوق الذکر ملزم به درج قیمت تمام شده تولید شده هستند و محاسبه سود توزیع کننده بر عهده خود مصرف کننده است.

ارسال 3 پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی قائدامینی با بیان اینکه این طرح برای حمایت از مصرف کنندگان در دستور کار قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام حمایتی صمت از مصرف کنندگان/ درج قیمت تمام شده تولید روی 14 قلم کالا الزامی است

گام حمایتی صمت از مصرف کنندگان/ درج قیمت تمام شده تولید روی 14 قلم کالا الزامی است