مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 08:052022-01-05حوادث

63 درصد از آمار جانباختگان تصادفات درون شهری آذربایجان شرقی مربوط به تبریز است


رییس پلیس راهور آذربایجان شرقی گفت: 63 درصد از آمار جانباختگان تصادفات درون شهری سال جاری آذربایجان شرقی مربوط به تبریز است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس پلیس راهور آذربایجان شرقی گفت: 63 درصد از آمار جانباختگان تصادفات درون شهری سال جاری آذربایجان شرقی مربوط به تبریز است.

سرهنگ یونس منفرد در گفت وگوی خبری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در 9 ماه سال جاری 6 هزار و 121 نفر در استان در اثر تصادفات درون شهری مصدوم و متحمل جراحت های جسمی شده اند.

وی با اشاره به کاهش 17 درصدی آمار تصادفات خسارتی در این مدت در سطح استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزود: علت اصلی بروز تصادفات عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و عدم رعایت حق تقدم از سوی رانندگان است.

رییس پلیس راهور آذربایجان شرقی، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی را از دیگر عوامل بروز تصادفات در این استان اعلام کرد و گفت: در هشت ماه سال جاری 155 نفر در تصادفات درون شهری استان جان خود را از دست داده اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 14 درصد کاهش یافته است.

سرهنگ منفرد در پایان تاکید کرد: 54 درصد از فوتی های کل استان در معابر شهری مربوط به عابران پیاده، 24 درصد شامل راکب و ترک نشین موتورهای، 16 درصد فوتی ها مربوط به رانندگان و شش درصد نیز مربوط به سرنشین خودروها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

63 درصد از آمار جانباختگان تصادفات درون شهری آذربایجان شرقی مربوط به تبریز است

63 درصد از آمار جانباختگان تصادفات درون شهری آذربایجان شرقی مربوط به تبریز است