مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 08:252022-01-05پزشكي

موارد بستری کرونایی در جنوب غرب خوزستان 2 برابر شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دوبرابر شدن موارد بستری بیماران کرونایی در محدوده فعالیت این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(آبادان 2 نفر و خرمشهر یک نفر) گزارش شده که از این تعداد، 2 نفر به صورت سرپایی (آبادان 2 نفر) مداوا شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: همچنین روز گذشته 8 نفر بیمار کرونایی بستری و 5 نفر نیز بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند و مورد فوتی ثبت نشد؛ بنابراین در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان های ما 19 نفر است.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به مشاهده سویه اومیکرون و افزایش تعداد بستری در منطقه، خطر ورود به پیک ششم کرونا در منطقه احساس می شود، یادآور شد: اگر استفاده از ماسک در بیرون از منزل و عدم برگزاری مراسم جدی گرفته نشود پیک سهمگینی در روزهای آینده در پیش خواهد بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان تاکید کرد: افرادی که دوزهای دوم و سوم واکسن را تزریق نکرده اند هر چه سریع تر در این خصوص اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تا کنون 340 هزار و 501 مورد است که از این تعداد، 17 هزار و 980 نفر بستری و 14 هزار و 872 نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستانها مرخص شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موارد بستری کرونایی در جنوب غرب خوزستان 2 برابر شد

موارد بستری کرونایی در جنوب غرب خوزستان 2 برابر شد