مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 08:452022-01-05سياسي

افراد توهین کننده به مقدسات دست در جیب استکبار دارند


دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی، گفت: افراد توهین کننده یا از عوام هستند که خیلی اطلاع از دین ندارند یا دست شأن در جیب استکبار جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع و هیأت همراه با حضور در دارالعلوم مجددیه نعیمیه با مفتی محمد نذیر جان مجددی نعیمی رییس جماعت بزرگ اهل سنت در پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع با اشاره به صدور فتوای آیت الله خامنه ای مبنی بر حرمت توهین به مقدسات اهل سنت، گفت: کسانی که توهین به مقدسات اهل سنت می کنند تابع نظام جمهوری اسلامی نیستند و ما تابع حضرت علی (ع) هستیم و ایشان هیچ گاه توهین نمی کردند.

وی با تاکید بر اینکه این توهین ها از ناحیه شیعیان اتفاق نمی افتد، گفت: افراد توهین کننده یا از عوام هستند که خیلی اطلاع از دین ندارند یا دست شأن در جیب استکبار جهانی است.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی سیاست انگلستان را ایجاد تفرقه و حکومت کردن دانست و گفت: در این راستا یکسری از علمای غیرواقعی را با پول استخدام کرده تا وجهه ی دین را با توهین تخریب نماید.

شهریاری با اظهار امیدواری نسبت به شکل گیری اتحاد جوامع اسلامی، افزود: اتحاد ما پیامی برای افراد عوام و دنیاپرست باشد که رفتارهای تفرقه افکنانه از خود بروز ندهند و شیعیان تابع اهل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد توهین کننده به مقدسات دست در جیب استکبار دارند

افراد توهین کننده به مقدسات دست در جیب استکبار دارند