مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 09:052022-01-05ورزشي

بازنشستگی و حذف مرادی، کرسی های جهانی وزنه برداری ایران را به خطر می اندازد؟


علی مرادی در حالی به دلیل بازنشستگی از ریاست فدراسیون وزنه برداری کنار رفت که او به همراه نایب رییس، دبیر و یکی از روسای استان ها در انتخابات فدراسیون جهانی ثبت نام کرده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیدان ، ابلاغ حکم بازنشستگی از سوی وزیر ورزش به علی مرادی باعث شد دوره ریاست چهار ساله دوم این مدیر تمام نشده و او به کارش در وزنه برداری خاتمه دهد.

این بازنشستگی در شرایطی رخ داد که علی مرادی به همراه سه عضو دیگر فدراسیون در انتخابات فدراسیون جهانی ثبت نام کرده بودند.

مرادی هم در نامه خداحافظی، صراحتا از این اخراج محترمانه، گله کرده بود.

رییس فدراسیون وزنه برداری که در بازی های المپیک 2020 توکیو عضو هیئت ژوری بود، در بخش های ریاست، دبیرکل، عضو هیئت رییسه و هیئت اجرایی ثبت نام کرده بود.

همچنین محسن بیرانوند دبیر فدراسیون در بخش کمیته آموزش و مربیان، داود باقری نایب رییس فدراسیون در بخش کمیته پزشکی و سیدعلیرضا قریشی رییس هیات وزنه برداری خوزستان در کمیته فنی کاندیدا شده بودند که حالا به نظر می رسد با کنار رفتن علی مرادی از ریاست فدراسیون وزنه برداری او و سه مدیر ایرانی دیگر شانسی برای شرکت در انتخابات IWF نداشته باشند.

مرادی در نامه خداحافظی اش از فدراسیون نیز اشاره ای به این موضوع داشته و نوشته است: از نقطه نظر حضور در مجامع بین المللی نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنشستگی و حذف مرادی، کرسی های جهانی وزنه برداری ایران را به خطر می اندازد؟

بازنشستگی و حذف مرادی، کرسی های جهانی وزنه برداری ایران را به خطر می اندازد؟