مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 09:352022-01-05سياسي

شخصیت آیت الله مصباح یزدی به جامعه معرفی شود


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید برای معرفی آیت الله مصباح یزدی به جامعه تلاش کرد، گفت: افکار، آثار، برنامه ها و دغدغه های فرهنگی این عالم تبیین شود.

- ، پیش از ظهر چهارشنبه حجت الاسلام محمدعلی نکونام در دیدار با حجت الاسلام مجتبی مصباح یزدی فرزند آیت الله مصباح یزدی، با اشاره به ابعاد شخصیت آیت الله مصباح یزدی، اظهار کرد: یاد این عالم گرانقدر باید گرامی داشته شود چرا که ایشان یک شخصیت کم نظیر، مؤثر، جامع و با برکت بود.

وی با بیان اینکه باید برای معرفی آیت الله مصباح یزدی به جامعه تلاش کرد، ادامه داد: افکار، آثار، برنامه ها و دغدغه های فرهنگی و مسئله طرح ولایت این عالم در جامعه باید تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه عده ای تلاش کردند رسالت آیت الله مصباح یزدی را جور دیگر جلوه دهند، عنوان کرد: امروز باید برای شفاف سازی شخصیت ایشان تلاش شود.

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه حاج قاسم در راه عمل به دستورات اسلام و آیت الله مصباح یزدی در راه علم و فکر اسلام تلاش کردند، تصریح کرد: این دو شخصیت مکمل یکدیگر هستند لذا مسئولیت حوزه ما برای معرفی حاج قاسم و آیت الله مصباح یزدی سنگین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شخصیت آیت الله مصباح یزدی به جامعه معرفی شود

شخصیت آیت الله مصباح یزدی به جامعه معرفی شود