مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 13:252022-01-05سياسي

قاسم سلیمانی سفیر صلح و حامی مظلومان جهان بود


سخنرانان در مراسم «سردار دل ها، شهید قاسم سلیمانی را بیشتر بشناسیم» که در کامپالا برگزار شد اشاره کردند که سردار شهید قاسم سلیمانی سفیر صلح و حامی مظلومان جهان بود و امنیت را به ارمغان آورد.

- ، همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار دل ها طی برگزاری یک نشست ویژه در کامپالا تحت عنوان سردار دل ها، شهید قاسم سلیمانی را بیشتر بشناسیم ابعاد سازنده شخصیت سردار تبیین و تشریح شد.

این نشست با شرکت طاها موبیرو رییس رفتر مفتی اعظم اوگاندا، شیخ فاروق آداما قاضی شرعی شهرستان یومبه، شیخ عبدالحافظ امام جمعه شهرستان اَرووا واقع در شمال اوگاندا، جمعی متشکل از استادان دانشگاه، دانشجویان و شخصیت های فرهنگی اعم از مسلمان و مسیحی با رعایت پروتکل بهداشتی کرونایی در فضای باز محوطه رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کامپالا برگزار شد.

گزارشی از این نشست در رسانه های خبری آنلاین و شبکه ها و صفحات مجازی اینستاگرام و تویتر مطالعات فرهنگی آفریقا و ایران، پرتال جدید نمایندگی، رادیوها و… منعکس و همچنین به آدرس های الکترونیکی چهارصد نفر از فرهیختگان، رییسان دانشگاه ها، اساتید، رهبران دینی و فرهنگی اوگاندایی نیز ارسال شد.

در این نشست سخنرانان تاکید کردند که سردار قاسم سلیمانی شخصیتی که زندگی خود را وقف دفاع از وطن و حقوق ملت های مظلوم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاسم سلیمانی سفیر صلح و حامی مظلومان جهان بود

قاسم سلیمانی سفیر صلح و حامی مظلومان جهان بود