مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 17:552022-01-05حوادث

حریق گسترده در پمپ بنزین خاتون آباد/تلاش آتش نشانان نتیجه داد


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آتش سوزی گسترده در پمپ بنزین خاتون آباد خبرداد و گفت: حضور به موقع آتش نشانان از گسترش آتش جلوگیری کرد.

- فرهاد کاوه آهنگران در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حریق گسترده در پمپ بنزین خاتون آباد در اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت 19 و 43 دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه تقریباً نیروهای امدادی از همه ایستگاه های آتش نشانی در اصفهان برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شدند، گفت: تانکر 20000 لیتری بنزین در حال تخلیه سوخت به مخزن اصلی بنزین دچار حادثه شد که اگر حضور و اقدام به موقع آتش نشانان نبود فاجعه ای بزرگ به بار می آمد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه با سرعت عمل بسیار عالی آتش نشانان اصفهان اطفا شد، افزود: آتش پاد دوم مطلبی مدیرعامل، آتش پاد دوم ایوبی معاون عملیات و تعدادی از مدیران ارشد عملیاتی در محل حریق حضور یافتند.

وی با بیان اینکه این حادثه مصدوم نداشته است، تصریح کرد: یکی از آتش نشانان در این حادثه از ناحیه چشم آسیب سطحی دید که به مرکز درمانی منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق گسترده در پمپ بنزین خاتون آباد/تلاش آتش نشانان نتیجه داد

حریق گسترده در پمپ بنزین خاتون آباد/تلاش آتش نشانان نتیجه داد