مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 18:402022-01-05حوادث

دستگیری 75 تیرانداز غیرمجاز در خوزستان/ 98 قبضه سلاح کشف شد


فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری 75 تیرانداز غیرمجاز و کشف 98 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در این استان خبر داد.

- ، سردار سیدمحمد صالحی با اشاره به مبارزه با دارندگان سلاح غیرمجاز، عاملان خرید و فروش سلاح و مهمات غیرمجاز و عاملان تیراندازی ها اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی خوزستان، اجرای بیست و هشتمین مرحله طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز با برنامه ریزی های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی، دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ابلاغ شد.

وی افزود: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان ها و پلیس های تخصصی و تلاش مستمر در سطح خوزستان در چهار روز گذشته با هماهنگی قضایی و در چندین عملیات پی در پی 75 نفر از عاملان تیراندازی ها و دارندگان سلاح غیرمجاز را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار صالحی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه های متهمان، 34 قبضه سلاح جنگی و 64 قبضه سلاح شکاری و در مجموع 98 قبضه سلاح غیرمجاز به همراه 778 عدد انواع فشنگ کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی گفت: پلیس خوزستان مصمم است در مقابله با خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح های غیرمجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته تا محیط را برای متخلفان ناامن کنند و این اقدامات برای آحاد مردم آرامش در پی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 75 تیرانداز غیرمجاز در خوزستان/ 98 قبضه سلاح کشف شد

دستگیری 75 تیرانداز غیرمجاز در خوزستان/ 98 قبضه سلاح کشف شد