مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 20:302022-01-05بين الملل

وزیر خارجه فلسطین: برخی کشورهای اسلامی سازش با اسراییل را رد کردند


این کشورها به صورت رسمی به ما اعلام کردند که دولت آمریکا با آنها برای عادی سازی روابط با اسراییل گفت و گو و مذاکره کردند.

- این کشورها به صورت رسمی به ما اعلام کردند که دولت آمریکا با آنها برای عادی سازی روابط با اسراییل گفت و گو و مذاکره کردند.

وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که برخی کشورهای اسلامی درخواست های آمریکا برای عادی سازی روابط با اسراییل را رد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از خبرگزاری آناتولی ترکیه، ریاض المالکی روز چهارشنبه گفت: کشورهای اندونزی، مالزی، جزایر کومور و مالدیو تحت فشار آمریکا برای عادی کردن روابط خود با اسراییل بودند، اما این کشورها نپذیرفتند.

وی افزود: این کشورها به صورت رسمی به ما اعلام کردند که دولت آمریکا با آنها برای عادی سازی روابط با اسراییل گفت و گو و مذاکره کردند.

وزیر خارجه فلسطین اضافه کرد: کشورهای مذکور برای عادی کردن روابط خود با رژیم اشغالگر شروطی از جمله پایان اشغالگری اسراییل بر اراضی فلسطینی و تشکیل دولت فلسطینی را عنوان کردند.

المالکی همچنین از مواضع این کشورها که توانستند مقابل فشارهای آمریکا بایستند قدردانی کرد.

پیش تر یک مقام وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با یادآوری اینکه آمریکا میانجی عادی سازی روابط ما با برخی کشورهای مسلمان است؛ مدعی شده بود که تل آویو و اندونزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه فلسطین: برخی کشورهای اسلامی سازش با اسراییل را رد کردند

وزیر خارجه فلسطین: برخی کشورهای اسلامی سازش با اسراییل را رد کردند