مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 04:352022-01-06سياسي

تامین آب شرب مهم ترین مشکل شهرستان بن است


فرماندار شهرستان بن با بیان اینکه مهم ترین مشکل در این شهرستان بحث تامین آب شرب است، گفت: دبی آب چشمه های این شهرستان بسیار پایین آمده است و با مشکل قطعی آب مواجه می شویم.

- کیانوش نادری 16 دی ماه در شورای اداری شهرستان بن با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به پروژه های نیمه تمام در این شهرستان، اظهار کرد: پروژه آبرسانی بن- بروجن و محور مواصلاتی بن- داران از پروژه های ملی دارای اولویت در این شهرستان است.

فرماندار بن با بیان اینکه مهم ترین مشکل در این شهرستان بحث تامین آب شرب است، گفت: دبی آب چشمه های این شهرستان بسیار پایین آمده است و با مشکل قطعی آب مواجه می شویم، در روز تاسوعا و عاشورا 13 تانکر برای تامین آب شرب این شهرستان بکارگیری شد.

وی افزود: اداره آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری چاره ای بیندیشند تا در تابستان در شهرستان بن با مشکل قطعی آب مواجه نشویم.

نادری ساختمان کمیته قایقرانی، سالن بحران، ساختمان فرمانداری، فرهنگسرا، مصلی و تصفیه خانه از مهم ترین پروژه های نیمه تمام شهرستان بن عنوان و تصریح کرد: هنوز اداراتی مانند ثبت اسناد، میراث فرهنگی، تبلیغات اسلامی، اوقاف، امور آب، فنی و حرفه ای و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این شهرستان اداره ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب شرب مهم ترین مشکل شهرستان بن است

تامین آب شرب مهم ترین مشکل شهرستان بن است