مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 06:152022-01-06سياسي

کرونا سخنان مهاجر را برنتابید/ معاون استاندار گلستان کرونایی شد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان نیز که در روزهای اخیر در جلسات مختلف و فشرده ای حضور پیدا کرده و بر ضرورت تزریق دوز سوم و واکسیناسیون عمومی تاکید کرده بود مورد حمله ویروس کرونا قرار گرفت.

- ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان نیز که در روزهای اخیر در جلسات مختلف و فشرده ای حضور پیدا کرده و بر ضرورت تزریق دوز سوم و واکسیناسیون عمومی تاکید کرده بود مورد حمله ویروس کرونا قرار گرفت.

ویروس کرونا هر چند در روزها و ماههای اخیر کمی کم فروغ تر و بی جان شده و صدای خس خس نفسهای بریده بریده اش به گوش می رسد و انگار در جنگ با واکسن ها کم کم دارد خسته شده و از پای در می آید اما همچنان در کمین مردمان این کره خاکی به محض آنکه فرصتی به دست آورد می تازد و زهر خود را می ریزد.

هرچند به دلیل واکسینه شدن اغلب مردم گرفتار شدن به این بیماری در روزهای اخیر با خطرات جانی کم تری رو به روست، اما انتظار می رود مردم عزیز ضمن تزریق دوز سوم واکسن به سلامت و ایمنی خود و جامعه کمک کنند تا هرچه زودتر از شر این ویروس منحوس خلاصی پیدا کنیم.

جدیدترین موطن ویروس کرونا در استان گلستان در میان مسئولان و مدیران بدن سیدعلی مهاجر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان است که انگار ویروس کرونا سخنان او را در جلسات ستاد کرونا در راستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا سخنان مهاجر را برنتابید/ معاون استاندار گلستان کرونایی شد

کرونا سخنان مهاجر را برنتابید/ معاون استاندار گلستان کرونایی شد