مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 08:002022-01-06سياسي

تبلور توان ملی در نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی


رییس جهاد دانشگاهی استان البرز با اشاره به اینکه  در دو سال اخیر برگزاری نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی به دلیل کرونا به تعویق افتاده بود، - گفت: امسال این نمایشگاه برگزار شد و در حوزه های مختلفی از جمله پژوهش، فناوری، فرهنگ، آموزش، کارآفرینی، تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان طیف های مختلف  فعالیت های جهادی را در بر می گرفت.

احمدرضا فیروزی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت از دستاوردها و توانمندی های نوآورانه جهاد دانشگاهی بود، گفت: این نمایشگاه از پنجم تا نهم دی ماه در بوستان گفتگو برگزار شد و شعار آن نیز باور توان ملی و تکیه بر مدیریت جهادی و نوآوری بود که با هدف معرفی و آشنایی هر چه بیشتر مدیران و مسئولان اجرایی و صنایع بزرگ با توانمندی ها و دستاوردهای مختلف جهاد دانشگاهی بود.

وی ادامه داد: یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه گسترش همکاری های مشترک جهاد با سازمان های مختلف اعم از دولتی و غیردولتی در حوزه های مختلف بود که در طول نمایشگاه مقامات مختلف ملی و استانی از این نمایشگاه بازدید کردند و از نزدیک با توانمندی های جهاد دانشگاهی آشنا شدند.

به گفته فیروزی دستاوردهای جهاد دانشگاهی استان البرز بیشتر با نگاه حوزه ای و متناسب با فعالیت هایی که به صورت موضوعی در جهاد دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلور توان ملی در نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی

تبلور توان ملی در نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی