مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 13:152022-01-06حوادث

سیل همدلی در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان


  و اما سیل همدلی از مشهد و کرمان و استانهای همجوار برای کمک به سیلزدگان  از زمان شروع بارندگی ارگان های امدادی از استانهای همجوار به ویژه یزد، مشهد و کرمان برای تخلیله سیلاب و امداد رسانی به مردم شهرهای سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان آمدند.

به دستور رییس جمهور وزیر کشور و وزیر نیرو در کنار رییس سازمان بحران و سایر مسولان ملی و استانی از مناطق سیلزده بازدید و روند امداد رسانی را بررسی و برای بهبود شرایط و جبران خسارات مردم تدابیر لازم را اتخاذ کردند.

  علی اکبر محرابیان وزیر نیرو و فرستاده ویژه رییس جمهور برای دومین بار با حضور در جنوب سیستان و بلوچستان مشکلات حاشیه نشینان و سیل زدگان چابهار را بررسی و دستورات لازم را برای پیگیری بهتر مشکلات و امدادرسانی فوری صادر کرد.

  های سیلزده در کنارک دیدار و از انان دلجویی کردند.

    9 هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 9 هزار و 580 آسیب دیده سیلاب اخیر جنوب استان توسط یک هزار و 282 نفر نجاتگر امداد رسانی شدند.

علیرضا میربهاءالدین اظهار داشت: جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در پی بارندگی روزهای گذشته به 101 روستا از توابع شهرستانهای چابهار ، کنارک ،دلگان، سرباز ، سراوان ، فنوج، سیب و سوران، خاش، مهرستان، نیکشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل همدلی در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

سیل همدلی در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان