مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 02:302022-01-06بين الملل

دموکرات ها بدنبال سوء استفاده از سالگرد حمله به کنگره هستند


میچ مک کانل رهبر جمهوریخواهان مجلس سنایک سال پس از شورش مرگبار در کنگره آمریکا که توسط حامیان دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق، برای لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 انجام شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنآ، میچ مک کانل رهبر اقلیت سنای آمریکا و یکی از جمهوری خواهان ایالت کنتاکی، در بیانیه ای گفت که 6 ژانویه 2021 روز سیاهی برای کنگره و آمریکا بود و از پلیس کنگره برای خدمت شجاعانه به قانون اساسی آمریکا قدر دانی کرد.

مک کانل افزود: تلاش برخی دموکرات ها برای سوء استفاده از این سالگرد برای پیشبرد اهداف سیاسی حزبی که مدت ها قبل از این رویداد بود، خیره کننده است.

وی ادامه داد برخی از دموکرات های سنا از اقدام اوباش برای نقض هنجارها، قوانین و نهاد های آمریکا به عنوان توجیهی برای نقض هنجارها، قوانین و نهاد های ما استفاده می کنند و این امر بسیار شگفت انگیز است.

مک کانل که در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا رهبر اکثریت جمهوریخواهان مجلس سنا را برعهده داشت، جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات 2020 آمریکا را به عنوان رییس جمهوری این کشور به رسمیت شناخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه نیویورک تایمز، مک کانل در سخنانی در آن زمان در صحن مجلس سنای آمریکا با پذیرش ریاست جمهوری بایدن اعلام کرد: امروز، می خواهم به جو بایدن رییس جمهوری منتخب تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دموکرات ها بدنبال سوء استفاده از سالگرد حمله به کنگره هستند

دموکرات ها بدنبال سوء استفاده از سالگرد حمله به کنگره هستند