مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 08:252022-01-07اجتماعي

طرح مدیریت سیلاب ها اجرا می شود/تامین تنخواه برای مناطق سیلزده


وزیر کشور در جلسه ستاد مدیریت بحران جنوب استان فارس، گفت: مطالعات طرح جامع کنترل روان آب ها و سیلاب ها برای جلوگیری از وقوع سیل و جمع آوری آب های سطحی انجام شده و در آینده این طرح نهایی و اجرایی می شود.

- ایسنا/فارس وزیر کشور در جلسه ستاد مدیریت بحران جنوب استان فارس، گفت: مطالعات طرح جامع کنترل روان آب ها و سیلاب ها برای جلوگیری از وقوع سیل و جمع آوری آب های سطحی انجام شده و در آینده این طرح نهایی و اجرایی می شود.

احمد وحیدی شامگاه پنجشنبه 16 دی در جلسه ستاد بحران جنوب استان فارس که در محل فرمانداری شهرستان لامرد برگزار شد، گفت: در سیل و بحران ها، یک بعد مشکل و مصیبتی است که بر مردم وارد می شود و یک طرف دیگر نیز زیباییوجود دارد که مسئولان خود را فدای آسایش مردم کنند این یکپارچگی و همبستگی که بین مردم، و مردم ومسولین بوجود می آید جهت مثبت کار است که کارها به خوبی پیش می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فرمانداری لامرد، وحیدی با بیان اینکه مرحله اول سیل فروکش کردن آب و سپس جبران خسارت به اشخاص و زیرساخت هاست، اظهار کرد: مطالعات طرح جامع کنترل روان آب ها و سیلاب ها انجام شده که در بازه بلند مدت قابل اجراست و از بروز چنین حوادث و خسارت هایی جلوگیری خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مدیریت سیلاب ها اجرا می شود/تامین تنخواه برای مناطق سیلزده

طرح مدیریت سیلاب ها اجرا می شود/تامین تنخواه برای مناطق سیلزده