مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 08:502022-01-07سياسي

غیزانیه فارس را در یابید


نماینده مردم شهرستانهای لارستان، گراش و اوز با اشاره به اینکه شهر بیرم در لارستان، به غیزانیه فارس شهره است، خواستار توجه ویژه به رفع مشکلات ناشی از سیل اخیر در این شهر شد.

- دکتر حسین حسین زاده شامگاه پنجشنبه 16 دیماه در جلسه مدیریت بحران جنوب فارس که با حضور وزیر کشور و معاون استانداری فارس در لامرد برگزار شد، گفت: دولت بر مبنای عدالت محوری آمده است و اکنون که مردم زندگی خود را از دست داده اند، باید مشکلات آنها را از نزدیک دید.

به نقل از فرمانداری لامرد، حسین زاده خاطرنشان کرد: آب بیرم، علامرودشت، خیرگو، عمادشهر وضعیت خوبی ندارد و مسئولان باید از این مناطق بازدید کنند.

او ضمن تشکر از ستاد اجرایی فرمان امام، هلال احمر، بیان کرد: بیرم 170 کیلومتر تا مرکز شهرستان فاصله دارد و نیازمند راهدارخانه، امدادگاز و.

است تا در زمان وقوع چنین حوادثی توانایی مدیریت و رسیدگی بهتری انجام شود و نیازمند کمک رسانی از دیگر شهرستان ها نداشته باشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار مردم این است هیات دولت ورود کند و وضعیت بیرم و جنوب استان فارس که بسیار فاجعه آمیز است را ساماندهی کند.

حسین زاده گفت: در سیل اخیر هزار و 300 میلیارد تومان خسارت دیدیم و کشاورزی مردم نابود شده و باید در هیات دولت بودجه خوبی به این امر تخصیص پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیزانیه فارس را در یابید

غیزانیه فارس را در یابید