مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 11:502022-01-07پزشكي

نکاتی درباره تست کرونا همزمان با شیوع بیشتر امیکرون


پزشکان و کارشناسان بهداشتی در انگلیس می گویند: از زمان پیدایش سویه جدید ویروس کرونا موسوم به امیکرون، راهکارهای موجود شامل ارایه کیت های آزمایش سریع خانگی، - پزشکان و کارشناسان بهداشتی در انگلیس می گویند: از زمان پیدایش سویه جدید ویروس کرونا موسوم به امیکرون، راهکارهای موجود شامل ارایه کیت های آزمایش سریع خانگی، ظرفیت آزمایش ها بالا رفت و مکان های آزمایش پی سی آر (PCR) نیز بیشتر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با این حال این متخصصان تاکید دارند که در شرایط فعلی با توجه به نتایج ضدونقیض جواب تست ها شامل گزارش های اولیه منفی در آزمایش های خانگی در مقابل نتایج ثانویه و مثبت در آزمایش های پی سی آر، برای خیلی ها این پرسش به وجود می آید که بعد از رویارویی با ویروس کرونا، چه زمانی بهترین موقع برای آزمایش دادن است.

دستورالعمل های کارشناسان بهداشتی دولتی در انگلیس حاکی از آن است که به هر کسی که کامل واکسینه شده و با فردی تماس داشته که آزمایش ویروس کرونایش مثبت درآمده است، حتما توصیه می شود که به مدت 7 یا 10 روز از آخرین تماسش با فرد بیمار و در اولین فرصت با اسباب آزمایش سریع خانگی (LFD) هر روز آزمایش بدهد.

همچنین هر کسی که واکسنش را کامل نزده است و با فردی تماس داشته باشد که نتیجه آزمایشش مثبت درآمده است، باید خودش را به مدت 7 روز قرنطینه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکاتی درباره تست کرونا همزمان با شیوع بیشتر امیکرون

نکاتی درباره تست کرونا همزمان با شیوع بیشتر امیکرون