مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 05:352022-01-08سياسي

اثر شهید سلیمانی بیش از سرلشکر سلیمانی است


یک دکترای علوم استراتژیک ضمن تأکید بر این موضوع که تأثیر شهید سلیمانی پس از شهادتش کمتر از دوران حیاتش نبود؛ گفت: این یک واقعیت است که اثر شهید سلیمانی بیش از سرلشکر سلیمانی است؛ - او رستم واقعی ایران در دوران معاصر است.

محمدحسن قدیری ابیانه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: می توانیم بگوییم که تشییع سردار سلیمانی تجلی سرمایه اجتماعی در کشور و وحدت مسلمان بود.

علاوه بر تشییع پیکر حاج قاسم که در چند شهر انجام شد در کرمان به قدری ازدحام جمعیت بود که چند نفری در اثر ازدحام جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی یک پیام برای ما داشت و آن اینکه همه متوجه شدند که فکر و مکتب و عمل سلیمانی در ایران طرفدار دارد و اگر کسی صادقانه و بی منت عمل کند در دل ملت جای خواهد گرفت، در سطح جهانی نیز می توان متوجه جایگاه شهید سلیمانی در قلوب ملت ها بود.

انسجام و حضور پرشور مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی نشان داد که توطئه های تبلیغاتی چندین ساله دشمنان علیه نظام جمهوری بی اثر بوده است و نتوانستند ملت را از نظام جدا کنند و ملت امید دشمنان را ناامید کردند.

این دکترای علوم استراتژیک ضمن تأکید بر این موضوع که تأثیر شهید سلیمانی پس از شهادتش کمتر از دوران حیاتش نبود؛ خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی در یک مأموریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثر شهید سلیمانی بیش از سرلشکر سلیمانی است

اثر شهید سلیمانی بیش از سرلشکر سلیمانی است