مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 05:452022-01-08ورزشي

ورود کمیسیون اصل 90 به پرونده حذف تیم های ایرانی از آسیا/مسؤولان باید پاسخگو باشند


رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در واکنش به حذف تیم های پرسپولیس، استقلال و گل گهر از لیگ قهرمانان آسیا گفت: در صورتی که شکایتی انجام شود این کمیسیون به موضوع حذف تیم های ایرانی از رقابت های آسیایی ورود خواهد کرد.

- حجت الاسلام حسن شجاعی امیر آبادی، رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان در واکنش به حذف تیم های پرسپولیس، استقلال و گل گهر از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در صورتی که شکایتی در این زمینه انجام شود این کمیسیون به موضوع حذف تیم های ایرانی از رقابت های آسیایی ورود خواهد کرد.

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون شکایت محور است، افزود: در صورتی که در موضوع حذف تیم های پرسپولیس، استقلال و گل گهر از لیگ قهرمانان آسیا شکایتی به کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی برسد، کمیسیون ورود و مسئله را بررسی خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که ظاهرا سهل انگاری های از سوی فدراسیون و وزارت ورزش در این زمینه انجام شده است، افزود: طبیعتا باید در این زمینه مسؤولان پاسخگو باشند و ما قضیه را بررسی خواهیم کرد.

گفتنی است، طبق ماده 14.

4 و 14.

5 اساسنامه مجوز حرفه ای، این 3 باشگاه نتوانستند معیارهای ضروری حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورند و پرونده آنها به کمیته انضباطی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود کمیسیون اصل 90 به پرونده حذف تیم های ایرانی از آسیا/مسؤولان باید پاسخگو باشند

ورود کمیسیون اصل 90 به پرونده حذف تیم های ایرانی از آسیا/مسؤولان باید پاسخگو باشند