مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 07:102022-01-08سياسي

قدردانی از هنرمندان و خانواده شهید مظفری نیا در اختتامیه سرو ایرانی


اولین ویژه برنامه سرو ایرانی که ادای احترام جامعه هنری به شهید سردار قاسم سلیمانی بود با تقدیر از هنرمندان به کار خود پایان داد و از سال آینده به صورت سالانه برگزار خواهد شد.

- اولین ویژه برنامه سرو ایرانی که ادای احترام جامعه هنری به شهید سردار قاسم سلیمانی بود با تقدیر از هنرمندان به کار خود پایان داد و از سال آینده به صورت سالانه برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد برگزاری سرو ایرانی؛ با حضور هنرمندان و مسئولان هنری از هنرمندانی که در این ویژه برنامه شرکت کرده بودند تقدیر شد.

عباس گنجی، محمدرضا قادری، محمد اسدی، بهنام ولدوند، علی غیبی، زهرا مایلی، مسعود فاضلی مقدم، مصطفی کارگر و حسین شیراوند، هنرمندانی بودند که لوح و تندیس سرو ایرانی را دریافت کردند.

همچنین در مراسم اختتامیه سرو ایرانی از خانواده شهید شهروز مظفری نیا همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیر و تندیس سرو ایرانی به خانواده این شهید اهدا شد.

ابوالفضل همراه رییس فرهنگسرای نیاوران در آیین اختتامیه سرو ایرانی گفت: در این برنامه میزبان هنرمندانی بودیم که آثار خود را برای ادای احترام به سردار دل ها خلق کردند و ما با این بضاعت و محدودیتی که داشتیم تلاش کردیم تا بازخورد این احترام را به مخاطبان و جامعه هنری نشان دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی از هنرمندان و خانواده شهید مظفری نیا در اختتامیه سرو ایرانی

قدردانی از هنرمندان و خانواده شهید مظفری نیا در اختتامیه سرو ایرانی