مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 08:052022-01-08سياسي

سخنگوی شورای نگهبان: استعفای آیت الله جنتی شایعه است


ما همیشه از اصلاح قانون انتخابات استقبال کردیم و در یک ماه گذشته چند عضو شورای نگهبان این موضوع را گفتند، طبیعتاً اگر قانون تغییر کند ما پایبند هستیم.

- سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی راجع به استعفای آیت الله جنتی گفت: تغییری در شورای نگهبان مطرح نیست و این شایعات غلط است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی طحان نظیف در نشست خبری خود با عرض تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) گفت: در فاصله بین نشست خبری پیشین تا امروز، 10 طرح و لایحه و 2 اساسنامه بررسی شده است.

وی با اشاره به برخی از مصوبات شورای نگهبان گفت: لایحه موافقت نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و افغانستان در خصوص ارتباط بین المللی راه آهن اخیرا تایید شد هم چنین طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار که در مرحله قبل با اشکالات و ابهاماتی مواجه شده بود هنوز دو ابهام و یک ایراد آن باقی مانده است و به مجلس بازگشت داده می شود.

لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز با چند اشکال روبرو است که اگر اشکالات آن از سوی مجلس مرتفع شود، تایید خواهد شد.

طحان نظیف ادامه داد: طرح اصلاح موادی از کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی مربوط به جرایم شرط بندی و قمار بازی در فضای مجازی حدود 4-5 جلسه بحث کارشناسی را به خود اختصاص داد و موارد اشکال و ابهام آن به مجلس منعکس شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی شورای نگهبان: استعفای آیت الله جنتی شایعه است

سخنگوی شورای نگهبان: استعفای آیت الله جنتی شایعه است