مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 08:452022-01-08اقتصادي

سامانه جامع جستجوی شغل برای معرفی کارجویان به کارفرمایان فعال شد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: سامانه جامع جستجوی شغل برای ارتباط بین کارجویان و کارفرمایان از سوی وزارت متبوع در کشور راه اندازی و برای معرفی کارجویان استان به کارفرمایان فعال شده است.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: سامانه جامع جستجوی شغل برای ارتباط بین کارجویان و کارفرمایان از سوی وزارت متبوع در کشور راه اندازی و برای معرفی کارجویان استان به کارفرمایان فعال شده است.

هادی ابراهیمی صبح امروز (18 دی ماه) در جمع خبرنگاران، به تشریح فعالیت هایی که از طریق سامانه جدید جستجوی شغل صورت می گیرد، پرداخت و عنوان کرد: این سامانه به نشانی https://shoghl.

mcls.

gov.

ir و در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه اندازی شده است.

وی افزود: از طریق این سامانه کارفرمایان، نیروی کار مورد نظر را بر اساس فرصت های شغلی اعلامی خود یافته و نیروهای کار نیز می توانند اطلاعات خود مانند تحصیلات و مهارت ها و سوابق کاری را در این سامانه بارگذاری کنند.

وی ادامه داد: تاکنون موسسات کاریابی های کشور تحت سامانه منسجمی که شامل همه ذی نفعان بازار کار باشد فعالیت نداشته اند لذا سامانه ملی جستجوی شغل راه اندازی شد تا این کاریابی ها خدمات خود را در بستر وب به مردم ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه جامع جستجوی شغل برای معرفی کارجویان به کارفرمایان فعال شد

سامانه جامع جستجوی شغل برای معرفی کارجویان به کارفرمایان فعال شد