مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 10:002022-01-08اقتصادي

9 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در شهرستان شوش پرداخت شد


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش از پرداخت 9 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به مشاغل آسیب دیده کرونایی در این شهرستان خبر داد.

- مهدی عبدالخانی به برنامه حمایتی پرداخت تسهیلات کم بهره را به کسب و کارهای آسیب دیده تصویب کرد.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوش یادآور شد: در این برنامه جامعه هدف مشمول پرداخت تسهیلات به ازای هر اشتغال در بنگاه های تعطیل شده مبلغ 16 میلیون و در سایر بنگاه ها 12 میلیون تومان شدند.

وی ادامه داد: در صنف حمل و نقل نیز به رانندگان تسهیلات 6 میلیون تومانی پرداخت شده و مبلغ تسهیلات در رسته های گردشگری، فرهنگ و هنر و ورزش و جوانان به دلیل کم اشتغال بودن طرح ها به جای تعداد اشتغال، مبتنی بر بنگاه در نظر گرفته شده و نرخ تسهیلات 12 درصد و دوره بازپرداخت 24 ماهه است.

عبدالخانی اظهار کرد: در شهرستان شوش 13 دستگاه اجرایی و 8 بانک و مؤسسه عامل در پرداخت این تسهیلات همکاری داشته که تا پایان آذرماه سال جاری تعداد 657 فقره وام به مبلغ اجمالی 90 میلیارد ریال به حساب متقاضیان واریز شد؛ این نشانگر تحقق 70 درصد از کل درخواست های واصله و به میزان 10 درصد بالاتر از متوسط کشوری است.

وی با اشاره به پایان مهلت ثبت نام متقاضیان تسهیلات کرونایی تاکید کرد: فقط صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده در حوزه فرهنگ و هنر تا پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در شهرستان شوش پرداخت شد

9 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در شهرستان شوش پرداخت شد