مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 11:102022-01-08اجتماعي

گرداب فضای مجازی برای دانش آموزان خراسان شمالی


استفاده از فضای مجازی برای آموزش دیگر جای خود را باز کرده است و به راحتی قابل حذف شدن نیست، اما هر چه می گذرد ابعاد بیشتری از آسیب های آن به دلیل نبود زیرساخت های لازم خود را نشان می دهد.

- هر چند که در شرایط موجود با وجود کرونا نظام آموزشی در دنیا ناگزیر به استفاده از بستر فضای مجازی برای تحصیل دانش آموزان شده است، اما در فضایی که زیرساخت های آموزش مجازی برای دانش آموزان فراهم نشده است و آسیب های مختلفی به لحاظ تربیتی و علمی دانش آموزان را تهدید می کند، خانواده ای که تا پیش از این نسبت به استفاده فرزندان از موبایل و فضای مجازی دغدغه داشت حالا خودشان برای فرزندان به دنبال تهیه تلفن همراه و اینترنت است و یا باید برای فرزندش موبایل شخصی تهیه کند و یا اینکه موبایل خود را ساعت ها در اختیارش قرار دهد تا در کلاس مجازی حضور داشته باشد.

اگرچه فضای شاد یک فضای سالم است، اما تمام کلاس های درس در این پلتفرم برگزار نمی شود و زمانی که دانش آموزان موبایل به دست می شوند به جز محیط شاد ممکن است در محیط ها و شبکه های اجتماعی دیگری نیز حضور یابند؛ شبکه های اجتماعی که گاه از محتوای مناسبی برای آن ها برخوردار نیست.

هرچند که مدارس در سال تحصیلی جدید به طور کامل بازگشایی شد اما هنوز از شبکه شاد و فضای مجازی برای آموزش استفاده می شود، ولی آسیبی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرداب فضای مجازی برای دانش آموزان خراسان شمالی

گرداب فضای مجازی برای دانش آموزان خراسان شمالی