مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 12:102022-01-08سياسي

رییسی: وزرا و مسئولان حضوری شدن کلاس ها و امتحانات دانشگاه ها را پیگیری کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به تصمیم ستاد برای بازگشایی مدارس و دانشگاه ها با توجه به وضعیت فعلی شیوع بیماری کرونا بیان کرد: - رییس جمهور گفت: با توجه به کاهش چشمگیر موارد ابتلا و فوتی ویروس کرونا تصمیم گرفته شد که کلاس های درس و امتحانات مدارس و دانشگاه ها به شکل حضوری برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به تصمیم ستاد برای بازگشایی مدارس و دانشگاه ها با توجه به وضعیت فعلی شیوع بیماری کرونا بیان کرد: با توجه به کاهش آمار ابتلا و فوتی با واکسیناسیون گسترده، ستاد ملی مقابله با کرونا به عنوان مرجع تصمیم گیری، بازگشایی مدارس و دانشگاه ها را بلامانع دانسته است.

رییس جمهور افزود: هر زمان که وضعیت شیوع بیماری تغییر کند، ستاد ملی مقابله با کرونا با حساسیت و دقت نسبت به وضعیت جدید تصمیم گیری و اقدام خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و آموزش غیرحضوری اقتضای وضعیت زمان شدت یافتن شیوع کرونا بود، اما باعث اُفت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان شد، اظهار داشت: در وضعیت فعلی با توجه به کاهش چشمگیر موارد ابتلا و فوتی، ستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: وزرا و مسئولان حضوری شدن کلاس ها و امتحانات دانشگاه ها را پیگیری کنند

رییسی: وزرا و مسئولان حضوری شدن کلاس ها و امتحانات دانشگاه ها را پیگیری کنند