مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 12:152022-01-08حوادث

تولید مکمل های بدنسازی تقلبی در فردیس


جانشین فرمانده انتظامی البرز از تولید بیش از 100هزار عدد مکمل بدنسازی تقلبی به ارزش 20 میلیارد ریال در شهرستان فردیس خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمد معظمی گودرزی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر تولید و توزیع مکمل های بدنسازی تقلبی در شهر فردیس موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری 12 این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی این انبار را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در بازرسی از آنجا موفق به کشف بیش از 100 هزار عدد انواع مکمل های دارویی تقلبی از قبیل 81 هزار عدد انواع قرص،22 هزار و 700 عدد آمپول، چهار قوطی پودر و مقادیر زیادی از انواع ظروف و قوطی های خالی در لیبل های مختلف دارویی شدند .

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش داروهای تقلبی مکشوفه را 20 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ گودرزی در پایان با بیان این که پلیس با سوداگران مرگ و مواردی که سلامت شهروندان را به خطر می اندازد برخورد خواهد کرد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از موارد این چنینی از طریق شماره 110پلیس را در جریان موضوع بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید مکمل های بدنسازی تقلبی در فردیس

تولید مکمل های بدنسازی تقلبی در فردیس