مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 12:302022-01-08اقتصادي

تولید بیش از هزار و 400 تجهیزات پیشرفته و ماشین آلات «ایران ساخت»


معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد بازار ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته از 1452 محصول فناورانه «ایران ساخت» بهره مند شد.

- به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بازار داخلی چند سالی است که به مدد فعالیت شرکت های دانش بنیان توسعه یافته و بخش قابل توجهی از نیازهای فناورانه صنایع و محصولات کاربردی در زندگی مردم با این توان بومی پاسخ داده شده است.

شرکت های دانش بنیان توانسته اند تجهیزات پیشرفته و ماشین آلاتی که تاکنون جز اقلام وارداتی بوده را به تولید برسانند.

از جمله آنها می توان به تجهیزات دوار مانند توربین جت و توربین های گازی صنعتی ، تجهیزات پزشکی با تمرکز بر فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، پوست ، مو و زیبایی، درد و زخم، ارولوژی و گایناکولوژی، ارتوپدی و روماتولوژیم، پست های پیش ساخته کمپکت ، تابلوهای برق فشار ضعیف و متوسط ، ارائه راه حل های مهندسی در زمینه تصفیه آب و فاضلاب ، جک های هیدرولیکی و ابزارآلات هیدرولیکی اشاره کرد.

ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته صنعت نفت و گاز، تجهیزات پیشرفته نیروگاه های تجدیدپذیر، ماشین های دوار و تجهیزات وابسته، تجهیزات پیشرفته هسته ای، هواگردها، تجهیزات و سازه های هوافضا، سامانه های پیشرفته بهینه سازی انرژی، طراحی و ساخت سامانه ها و تجهیزات پیشرفته هیدرولیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از هزار و 400 تجهیزات پیشرفته و ماشین آلات «ایران ساخت»

تولید بیش از هزار و 400 تجهیزات پیشرفته و ماشین آلات «ایران ساخت»