مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 13:502022-01-08سياسي

مکتب شهید سلیمانی مکتبی جامع و کامل است


فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) گفت: مکتب شهید سلیمانی یک مکتب کامل و جامع در سه حوزه مدیریتی، مقاومتی و تربیتی است.

- مشهد ـ فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) گفت: مکتب شهید سلیمانی یک مکتب کامل و جامع در سه حوزه مدیریتی، مقاومتی و تربیتی است.

به گزارش، سردار رحیم نوعی اقدم در نشست علمی نگاهی راهبردی به اندیشه ها و الگوهای تربیتی و کادرسازی سردار سلیمانی و آیت الله مصباح یزدی که با حضور خانواده معزز شهدا، خانواده آیت الله مصباح یزدی، نماینده سابق رهبر انقلاب در سوریه و عموم دانشجویان در سالن همایش های شهید سلیمانی واحد خواهران دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) برگزار شد، به تشریح مؤلفه های مکتب شهید سلیمانی پرداخت.

وی با بیان این که در ادبیات مکتب سلیمانی، اراده ها تعیین کننده هستند نه تجهیزات و ادوات نظامی، اظهار کرد: سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی متعلق به شهر و کشور خاصی نیست بلکه جهان شمول است از این رو خون مطهر این شهید والامقام برای آزادی خواهان و بشریت مانند مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاه است و شاهد هستیم قدرت شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای دشمن رعب آورتر است.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سوریه با بیان این که خط مقدم هر جبهه ای به عقبه اش برمی گردد، گفت: عقبه خط مقدم مالک اشتر زمان، شهید حاج قاسم سلیمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب شهید سلیمانی مکتبی جامع و کامل است

مکتب شهید سلیمانی مکتبی جامع و کامل است