مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 14:552022-01-08سياسي

بالای 90 درصد پروژه های کشور در دولت قبل رها شده بودند


برخی پروژه ها بالای 90 درصد رها شده اند؛ در همین کرمان تالارهای بزرگی هست که همان سال 92 می توانست تکمیل و افتتاح شود اما اقدامی برای آنها در هشت سال نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور در نشست تجلیل از واقفان و خیران مدرسه ساز، اظهار داشت: با روحیه پرکاری، تلاش و مجاهدت دولت آقای رییسی، شرایط کشور حتما بهتر خواهد شد.

  وی تاکید کرد: در چندماه اخیر در حوزه سلامت و واکسن کرونا ببینید چه گشایش هایی اتفاق افتاده؛ این درحالی است که بعضی می گفتند مشکلات قابل حل نیست.

  معاون پارلمانی رییس جمهور افزود: اما آقای رییسی با رییسان جمهور کشورهای مختلف تماس گرفت و وزارت خارجه را نیز فعال کرد و مشکلات حل شد.

  وی با بیان اینکه سیاست خارجی ما قبل از این دولت به جای تعامل با همسایگان و کشورهای منطقه چشم به غرب دوخته بود، افزود:  در دولت سیزدهم ارتباط با کشورهای همسایه و نیز کشورهای عضو سازمان شانگهای برقرار شده و وضعیت کشور بهتر خواهد شد.

  حسینی با اشاره به شرایطی که دولت سیزدهم کشور را تحویل گرفت گفت: آقای رییسی دولت را مردادماه در شرایطی تحویل گرفت که امکان پرداخت حقوق کارمندان وجود نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالای 90 درصد پروژه های کشور در دولت قبل رها شده بودند

بالای 90 درصد پروژه های کشور در دولت قبل رها شده بودند