مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 16:152022-01-08سياسي

ضرورت استفاده از نیروهای بومی در مناصب دولتی


نمایندە مردم سنندج، کامیاران و دیواندرە در مجلس شورای اسلامی، بر استفادە از نیروهای بومی و متخصص استانی در مناصب دولتی تاکید کرد.

- محسن فتحی عصر امروز (18دی) در گردهمایی شورای نیروهای ائتلاف، با اشارە بە دهە بصیرت اظهار کرد: بصیرت از دیدگاە رهبری تیزبینی و تشخیص راە درست از غلط است و در فرمایشات خود هموارە بر این موضوع تاکید دارند کە مردم ایران و مدیران و مسئولان دولتی در این برهە حساس کە دشمنان در اغلب جبهەهای اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در کمین هستند با بصیرت و تیزبینی راە درست را از راە غلط تشخیص دهند.

وی با اشارە بە انتخابات 28 خرداد در کشور عنوان کرد: برای اولین بار در کردستان سبد رای ریاست جمهوری بە نیروهای اصول گرا و انقلابی رسید و این پیروزی را مرهون سرمایەهای اجتماعی و نیروهای انقلابی هستیم.

فتحی ادامە داد: رای کردستانی ها و حضور آن ها پای صندوق های رای بە مثابە وحدت، اعتماد و اعتقاد مردم بە نیروهای ارزشی و انقلابی است کە این اعتماد و اعتقاد با همدلی و همراهی بیشتر و یکپارچگی بیشتر حول یک شعار بالندگی و پیشرفت ایران و توسعە کردستان است.

وی اضافە کرد: امیدواریم مسئولان استانی و مقام ارشد استان، بیش از گذشتە وحدت و همدلی و یکپارچگی را حاکم کنند تا شاهد ایجاد امید در دل مردم کردستان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از نیروهای بومی در مناصب دولتی

ضرورت استفاده از نیروهای بومی در مناصب دولتی