مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 17:252022-01-08سياسي

برای بهره برداری بیمارستان راز و جرگلان از تمام ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: برای بهره برداری بیمارستان ارتش در شهرستان راز و جرگلان از تمام ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: برای بهره برداری بیمارستان ارتش در شهرستان راز و جرگلان از تمام ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.

دکتر سید جواد پورنقی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر راز و معتمدان راز و جرگلان با تاکید بر لزوم حل دغدغه های مردم این شهرستان در حوزه سلامت، اظهار کرد: راه اندازی بیمارستان اصلی و دائمی در راز و جرگلان به عنوان خواسته اصلی مردم در اولویت ما قرار دارد و همزمان با این مهم، به کمک تمام ظرفیت های درون و برون استانی، پیگیر بهره برداری مطلوب از فضای درمانی ایجاد شده از سوی ارتش نیز هستیم.

وی ادامه داد: عدالت در توزیع خدمات سلامت رویکرد اصلی وزارت است که به تبع جزو اهداف اصلی ما نیز قرار دارد تا بتوانیم همان خدماتی که در مرکز استان ارائه می شود را در نقطه صفر مرزی نیز ببریم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به خواسته و مطالبه اعضای شورای اسلامی شهر راز و معتمدان شهرستان راز و جرگلان مبنی بر راه اندازی بیمارستان دائمی در این شهرستان عنوان کرد: این پروژه به قوت خود باقی خواهد ماند و اجرای آن را با استانداردهای سختگیرانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای بهره برداری بیمارستان راز و جرگلان از تمام ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد

برای بهره برداری بیمارستان راز و جرگلان از تمام ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد