مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 17:402022-01-08سياسي

رمز ماندگاری میرزا کوچک و سردار سلیمانی مدیریت اسلامی است


شهردار رشت با اشاره به اینکه رمز ماندگاری میرزا کوچک و سردار سلیمانی مدیریت اسلامی است، گفت: موفقیت امروز کشور در گرو الگو گرفتن از مکتب این دو شخصیت است.

- ، حجت الاسلام مجتبی پوریوسفی شامگاه شنبه در اختتامیه نخستین دوره رخداد رسانه ای سردار تا سردار با بیان اینکه ویژه برنامه های بزرگداشت میرزا امسال در گیلان بهتر برگزار شد، اظهار کرد: میرزا سرداری تنها بود اما ایستاد و مقاومت کرد و مینیاتوری از جمهوری اسلامی را در این خطه تشکیل داد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه سردار سلیمانی محصول حرکت میرزا است، بیان کرد: امروز در جنگ روایت ها قرار داریم و اگر ما روایت نکنیم، دشمنان بر اساس کینه روایت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید جدی تر در حوزه معرفی شخصیت میرزا و قهرمانان کشور اقدام کرد، افزود: درد جامعه امروز عدم گفتگو بوده لذا موضوع این رخداد وفاق و اتحاد انتخاب شده است.

پوریوسفی با اشاره به تناسب بین عاشورا و قیام جنگل، عنوان کرد: طبق پژوهش های انجام شده 12 محور وجود دارد که می توان از طریق قیام هفت ساله میرزا به مردم کمک کرد.

رسالت رسانه ها در تبیین وقایع گذشته و اتصال آن به امروز است شهردار رشت نیز در این جلسه با بیان اینکه میرزا کوچک برای بروز انقلاب اسلامی زمینه سازی کرد، اظهار کرد: روش قیام میرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز ماندگاری میرزا کوچک و سردار سلیمانی مدیریت اسلامی است

رمز ماندگاری میرزا کوچک و سردار سلیمانی مدیریت اسلامی است