مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 18:352022-01-08سياسي

ثبات مدیریتی در رشت نباید قربانی ناکارآمدی فردی شود


رییس شورای شهر رشت با تأکید بر اینکه ثبات مدیریتی در رشت نباید قربانی ناکارآمدی فردی شود، گفت: اولویت شورای ششم حل مشکلات رشت است.

- ، محمد حسین واثق کارگرنیا عصر شنبه در بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت با موضوع سوال از شهردار این شهر، اظهار کرد: ایجاد ثبات در مدیریت شهری مهم ترین اولویت و برنامه شورای ششم در رشت بود.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات بهتر و تسریع در اجرای پروژه های عمرانی از دیگر برنامه ها و اولویت بوده است، افزود: طرح سوال از شهردار حق اعضای شورای شهر بوده و به معنای استیضاح نیست.

رییس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه در صورت عدم دریافت پاسخ درست از سوی شهردار مسیر تا استیضاح نیز ادامه خواهد یافت، گفت: ثبات مدیریتی نباید قربانی ناکارآمدی بعضی از افراد شود.

کارگرنیا اضافه کرد: طرح سوال از شهردار و عدم توجه وی به تذکرات به دلیل دخالت برخی از دوستان شهردار بوده که تمایلی به انسجام و همدلی میان شورای شهر و شهرداری ندارند.

وی با بیان اینکه ثبات مدیریت تنها مختص شهردار رشت نیست و باید در بدنه شهرداری و کل مدیران شهرداری مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: مدیر به عنوان یک هماهنگ کننده و ناظر عمل می کند.

کارگرنیا با تأکید بر اینکه انتظار داشتیم پاسخ شهردار رشت به سوالات تخصصی تر باشد، افزود: وظیفه قانونی شورای شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبات مدیریتی در رشت نباید قربانی ناکارآمدی فردی شود

ثبات مدیریتی در رشت نباید قربانی ناکارآمدی فردی شود