مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 20:352022-01-08اقتصادي

لوازم خانگی که به اسم کالای کره ای به فروش می رسد، تقلبی است


رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد با بیان اینکه همه لوازم خانگی که به اسم کالای کره ای به فروش می رسد تقلبی هستند، گفت: برخی از سایت ها کالاهای تقلبی را به مصرف کنندگان عرضه می کنند، - ایسنا/خراسان رضوی رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد با بیان اینکه همه لوازم خانگی که به اسم کالای کره ای به فروش می رسد تقلبی هستند، گفت: برخی از سایت ها کالاهای تقلبی را به مصرف کنندگان عرضه می کنند، در صورتی که این سایت ها به هیچ عنوان مورد تایید نبوده و مجوز و نماد اعتماد الکترونیکی ندارند.

غلامرضا رزقیان در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت فعلی بازار لوازم خانگی اظهار کرد: بازار لوازم خانگی نسبتا آرام است و هیچ مشکلی از نظر تولید لوازم خانگی در کشور وجود ندارد و تنها مشکل اصلی مهم ثبات قیمت مواد اولیه و نرخ ارز است.

وی درباره افزایش قیمت لوازم خانگی افزود: بعضی از شرکت ها با توجه به گران شدن مواد اولیه، بین سه تا هشت درصد قیمت لوازم تولیدی را افزایش داده اند که این افزایش قیمت نیز به تصویب سازمان صنعت، معدن و تجارت رسیده و مجوزهای لازم در این خصوص دریافت شده است.

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد بیان کرد: تقاضای مردم نسبت به خرید لوازم خانگی خیلی کم شده و همه منتظر نتیجه برجام هستند در صورتی که فروشگاه ها کالاهای خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوازم خانگی که به اسم کالای کره ای به فروش می رسد، تقلبی است

لوازم خانگی که به اسم کالای کره ای به فروش می رسد، تقلبی است