مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 22:352022-01-08اقتصادي

626 روز تا افتتاح پروژه سلطانیه-کبودرآهنگ-قیدار


فرماندار خدابنده با اشاره به پیشرفت 70 درصدی پروژه محور سلطانیه - کبودرآهنگ وقیدار گفت: با 250 میلیون تومان اعتباری که از طریق ماده 56 به این طرح اختصاص یافته امیداواریم این پروژه تا 626 روز دیگر به بهره برداری برسد.

- ایوب بیگدلی، فرماندار شهرستان خدابنده در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان، در رابطه با وضعیت پروژه محور قیدار به ابهر، اظهار کرد: این پروژه به صورت دو بانده افتتاح خواهد شد که در حال حاضر از سمت قیدار به ابهر در حدود 12 کیلومتر زیرسازی و ابنیه های آن شروع شده است.

فرماندار شهرستان خدابنده با بیان اینکه قبلا این پرژه جزو پروژه های ملی محسوب نمی شد، تصریح کرد: در حال حاضر با پیگیری های نماینده منطقه و استاندار این پروژه جزء پروژه های ملی و جزء طرح های اولویت دار راه استان به حساب می آید.

وی در رابطه با تخصیص اعتبار به این پروژه خاطر نشان کرد: اخذ اعتبار این طرح براساس ماده 56 از طریق بانک ملت در دستور کار قرار گرفته است.

بیگدلی با بیان اینکه این پروژه مانند پروژه سلطانیه -کبودرآهنگ - قیدار به صورت قطعه بندی در اختیار پیمانکار گذاشته خواهد شد، گفت: اعتبار قطعاتی که توسط مشاوران طرح برآورد شده طبق تفاهم نامه توسط بانک ملت تامین و در اختیار پیمانکار گذاشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

626 روز تا افتتاح پروژه سلطانیه-کبودرآهنگ-قیدار

626 روز تا افتتاح پروژه سلطانیه-کبودرآهنگ-قیدار