مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 04:152022-01-09پزشكي

خطرات برنزه کردن پوست/شرط استفاده از کرم های جوان سازی


زمانی درمان های زیبایی پوست می تواند قابل قبول باشد که سلامتی پوست حفظ شود، هر تغییری که سلامت پوست را به مخاطره بیندازد سایر ارگان های بدن را تهدید می کند.

- ، رضا رباطی، در تعریف پوست سالم، اظهار کرد: پوست انسان پوشش بیرونی بدن و بزرگ ترین عضو سیستم محافظتی است و از آنجا که با محیط بیرونی ارتباط دارد، نقش مهمی در حفظ ایمنی بدن در برابر بیماری ها دارد بنابراین پوستی که عملکرد معمول خود به عنوان ایجاد سد دفاعی در بدن را انجام دهد در تعریف پوست سالم می گنجد.

وی با تاکید بر اینکه پوست سالم سد دفاعی نسبت به آلودگی ها و بیماری های بیرونی در بدن ایجاد می کند، خاطرنشان کرد: پوست بیرونی ترین ارگان بدن برای حفاظت از عوامل محیطی، اعم از آلودگی ها، تغییرات محیطی و دما است.

به گفته عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، پوست خواص ایمنی شناسی دارد که در عملکرد طبیعی جدا از سد دفاعی که ایجاد می کند به بدن کمک می کند.

رباطی با بیان اینکه چنانچه عملکرد طبیعی پوست مختل شود عوارضی را به دنبال خواهد داشت، عنوان کرد: در این شرایط فرد مستعد ابتلاء به انواع و اقسام بیماری ها خواهد شد و در عین حال از عوامل مخرب بیرونی در امان نخواهد بود ضمن این که تغییرات ظاهری را نیز به دنبال خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطرات برنزه کردن پوست/شرط استفاده از کرم های جوان سازی

خطرات برنزه کردن پوست/شرط استفاده از کرم های جوان سازی