مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 04:502022-01-09سياسي

دستاوردهای جهاددانشگاهی ثابت کرد، اعتماد به جوانان راهگشاست


جهاد دانشگاهی از ابتدا تاکنون با نگاهی متفاوت مسیرش را رو به تعالی طی کرده است و توانسته نشان دهد جمله ما می توانیم تنها یک شعار نیست بلکه با تلاش و پشتکار و استفاده از توان داخلی و نخبگان جوان می توان این شعار را عملی کرد.

- ایسنا/قزوین جهاد دانشگاهی از ابتدا تاکنون با نگاهی متفاوت مسیرش را رو به تعالی طی کرده است و توانسته نشان دهد جمله ما می توانیم تنها یک شعار نیست بلکه با تلاش و پشتکار و استفاده از توان داخلی و نخبگان جوان می توان این شعار را عملی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از راه هایی که جهاد دانشگاهی می تواند دستاوردهای خود را به منصه ظهور بگذارد برگزاری نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی است که دی ماه سال جاری با هدف روایت دستاوردها و توانمندی های نوآورانه در بوستان گفتگو در تهران برگزار شد.

ارائه توانمندی ها و ظرفیت های جهاد دانشگاهی در این نمایشگاه به نوعی نمایش توان داخلی به مسئولان بود و نشان داد جهاد دانشگاهی به عنوان یک بازوی دانش بنیان می تواند با دریافت مأموریت در حل مسائل کشور نقش آفرینی کند.

اهمیت اعتماد به توان داخلی و نخبگان فرشاد پیله چی، رییس جهاد دانشگاهی قزوین درخصوص این نمایشگاه به ایسنا گفت: نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهاد دانشگاهی نمونه ای از فعالیت های مجموعه بزرگ جهاد دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای جهاددانشگاهی ثابت کرد، اعتماد به جوانان راهگشاست

دستاوردهای جهاددانشگاهی ثابت کرد، اعتماد به جوانان راهگشاست