مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 05:102022-01-09سياسي

چگونه منابع اندک را تلف کنیم؟/ عباس عبدی


آنان که در دوره مدیریت فاجعه بار خود شغلی ایجاد نکردند تا جوانان ازدواج کنند و فرزندآوری نمایند، اکنون دنبال توزیع منابع مالی برای فرزندآوری هستند.

- هیچ تردیدی نیست که دولت و جامعه ایران با کمبود شدید منابع مواجه است.

برای مقابله با این وضع هم زمان باید دو اقدام را به عمل آورد.

اول در صدد افزایش منابع بود و دوم در مقام جلوگیری از اتلاف منابع موجود برآمد و آنها را در اموری صرف کرد که حداکثر بهره وری را داشته باشد.

شما هنگامی که در بیابان با کمبود آب مواجه شوید، به طور قطع باقیمانده آب را برای شرب و رفع تشنگی نگه می دارید و نه برای شستن دست و صورت یا لباس.

اقدامات موجود در بودجه و مجلس ایران دقیقاً مثل این است که یک بطری آب در بیابان دارید و چشم انداز کوتاه مدتی هم برای رسیدن به آبادی یا چشمه ندارید ولی آن را صرف شستشوی کفش های خود می کنید! ماجرا از این قرار است که نواصول گرایان حاکم از زمان احمدی نژاد دنبال افزایش جمعیت افتادند.

ابتدا گفتند بچه بیاورید یک میلیون به حساب نوزاد واریز می کنیم و طبعا سالانه هم باید اضافه می شد، البته انجام ندادند و سپس در ادامه انواع و اقسام ترفندها و تبلیغات را پیش گرفتند، ولی نتیجه چه شد؟ امسال نسبت به 6 سال پیش حدود 400 هزار نفر از تعداد زاد و ولد کودکان کمتر شده است، در حالی که در این مدت جمعیت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه منابع اندک را تلف کنیم؟/ عباس عبدی

چگونه منابع اندک را تلف کنیم؟/ عباس عبدی