مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 05:202022-01-09سياسي

خدمت رسانی 80 گروه جهادی در مناطق سیل زده استان فارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، اسماعیل قزل سفلی، مسئول بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به حضور گروه های جهادی در مناطق سیل زده گفت: - مسئول بسیج سازندگی فارس با اشاره به حضور 80 گروه جهادی در مناطق سیل زده گفت: جهادگران به 2 هزار و 200 خانواده امدادرسانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، اسماعیل قزل سفلی، مسئول بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به حضور گروه های جهادی در مناطق سیل زده گفت: قرارگاه جهادی خدمت رسانی در جنوب فارس برای ساماندهی خدمات گروه های جهادی تشکیل شد.

قزل سفلی با بیان اینکه 80 گروه جهادی در شهرستان های جنوبی استان پای کار آمدند مطرح کرد: با توجه به طغیان رودخانه ها و ایجاد سیل خدمات رسانی همچنان ادامه دارد و اقداماتی، چون تخلیه آب و گل از واحد های مسکونی، تجاری، مغازه ها، معابر، ادارات، مدارس و مساجد توسط جهادگران انجام شد.

رییس سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: گروه های جهادی به استعداد 1200 نفر در این مدت مشغول امدادرسانی در مناطق سیل زده جنوب فارس بودند و سازمان بسیج سازندگی با همکاری گروه های جهادی این آمادگی را دارد تا در مناطقی که دچار آسیب بیشتری شدند با کمک دستگاه ها اقدام به ساخت یا ترمیم مسکن سیل زدگان کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی 80 گروه جهادی در مناطق سیل زده استان فارس

خدمت رسانی 80 گروه جهادی در مناطق سیل زده استان فارس