مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 07:352022-01-09سياسي

اعلام جدول زمان بندی آیین نامه حمایت از فعالیت های فناورانه دانشجویان دانشگاه آزاد


قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی طی فراخوانی نخستین مرحله اجرایی بخشنامه حمایت از فعالیت های فناورانه دانشجویان را اعلام کرد.

- قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی طی فراخوانی نخستین مرحله اجرایی بخشنامه حمایت از فعالیت های فناورانه دانشجویان را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر وحید ضرغامی، مدیرکل سیاستگذاری و نظارت راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به فراهم آمدن تمامی بسترها برای بهره مندی دانشجویان و فارغ التحصیلان از مزایای آیین نامه حمایت از فعالیت های فناورانه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: این آیین نامه در راستای پیاده سازی و عملیاتی کردن شعار اصلی دانشگاه آزاد به عنوان دانشگاه کارآفرین و حل مساله تدوین و ابلاغ شده است.

ما برای حوزه های مختلف فعال در دانشگاه آزاد برای بهره مندی از ظرفیت های دانشگاه و جهش فناورانه در علم و پژوهش، بسترهای لازم از جمله آیین نامه، بخش نامه و دستورالعمل تعریف کرده ایم تا اقدامات با کمترین بوروکراسی یا بدون آن تسهیل سازی شود.

در این راستا، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی می توانند از فرصت پیش آمده یعنی آیین نامه حمایت از فعالیت های فناورانه دانشجویان و فارغ التحصیلان استفاده کنند و علاوه بر پیشرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جدول زمان بندی آیین نامه حمایت از فعالیت های فناورانه دانشجویان دانشگاه آزاد

اعلام جدول زمان بندی آیین نامه حمایت از فعالیت های فناورانه دانشجویان دانشگاه آزاد