مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 07:452022-01-09دانش

امروز، آخرین مهلت ثبت نام پذیرش بدون کنکور دانشگاه تربیت مدرس


مدت زمان ثبت درخواست پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در دوره های کارشناسی ارشد سال 1401 دانشگاه تربیت مدرس امروز پایان می یابد.

- مدت زمان ثبت درخواست پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در دوره های کارشناسی ارشد سال 1401 دانشگاه تربیت مدرس امروز پایان می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با اعلام دانشگاه تربیت مدرس، پذیرش دانشجویان به دو صورت انجام می پذیرد: گروه اول برگزیدگان رتبه های اول تا پنجم نهایی المپیادهای علمی- دانشجویی برای ورود به همان رشته و با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد است و گروه دوم نیز مختص دانشجویان دوره کارشناسی ورودی سال 1397 می شود که پس از 6 نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم از کل واحدهای درسی با حداقل معدل 15 جزء پانزده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود(مشروط به دارا بودن رتبه اول تا هشتم) باشند.

ثبت نام الکترونیکی متقاضیان حداکثر تا پایان امروز یکشنبه 19 دی ماه 1400 و از طریق سامانه جامع آموزشی این دانشگاه به آدرس http://golestan.

modares.

ac.

ir است.

همچنین، با اعلام دانشگاه تربیت مدرس به دلیل شیوع کووید-19 و طبق مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه می تواند برای محاسبه حدنصاب واحدهای درسی دانشجویان کارشناسی پیوسته ورودی مهر 1397 که در حال گذراندن نیمسال ششم بوده و حذف واحد داشته اند، با کسر 4 واحد از مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز، آخرین مهلت ثبت نام پذیرش بدون کنکور دانشگاه تربیت مدرس

امروز، آخرین مهلت ثبت نام پذیرش بدون کنکور دانشگاه تربیت مدرس