مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 09:302022-01-09سياسي

تشکیل کمیته فناوری اطلاعات در شورای شهر قم


تشکیل کمیته IT در شورای ششم، تحقیق و تفحص از سازمان فناوری اطلاعات و ستاد شهر هوشمند کلید خورد.

- مهندس معصومه آمره با اشاره به تشکیل کمیته فناوری اطلاعات در شورای ششم، اظهار داشت: این کمیته متشکل از 3 تن از اعضای شورا؛ اساتید دانشگاه و متخصصین این حوزه است، این کمیته مسئله محور خواهد بود و با برنامه ریزی 4 ساله نگاهی راهبردی به امور هوشمند سازی و همچنین اولویت های شهر خواهد داشت.

وی ادامه داد: فضایی تعاملی با نگاه تخصصی بین فعالین حوزه IT و مدیریت شهری به وجود آمده است، عملکرد ستاد هوشمند و سازمان فاوا شهرداری قم در این سال ها بررسی و متأسفانه وضعیت مطلوبی نداشته است، اولویت شورای اسلامی شهر ارتقاء این مهم و تبدیل سازمان فاوا شهرداری قم به سازمان ماده 84 است.

وی با تأکید بر تغییر شیوه های مدیریت در حوزه شهری، افزود: با توجه به ضرورت تغییر شیوه های مدیریت در شهر و لزوم بهره مندی از فنّاوری های نوین برای دستیابی به شهر هوشمند، عملکرد سازمان فناوری اطلاعات و ستاد شهر هوشمند قم باید تغییری جدی داشته باشد.

مهندس آمره ادامه داد : با توجه فراوانی استارتاپ های گوناگون حوزه شهری که امکان ارائه خدمات متفاوت و راه حل های نوین و هوشمند برای برطرف سازی مشکلات شهر را دارند، اما زیرساخت های دقیق جهت استفاده از این پتانسیل و ایجاد این ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته فناوری اطلاعات در شورای شهر قم

تشکیل کمیته فناوری اطلاعات در شورای شهر قم