مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 09:402022-01-09سياسي

اجرای پروژه های ساماندهی موقوفات شهرستان سراب


نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه های ساماندهی موقوفات شهرستان سراب با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با شتاب مطلوبی تداوم دارد.

- یوسف داودی در حاشیه جلسه هم فکری مسئولان شهرستان سراب با مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی که در محل این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: یکی از موقوفات مهم شهرستان، مِلکی بایر و مخروبه ای است که در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد اما در راستای احیای این موقوفه، مقرر شد تا بر اساس توافقات انجام شده و آمادگی سرمایه گذار بخش خصوصی، یک مجتمع تجاری پنج طبقه در این منطقه احداث شود که در عرصه ی وقفی این زمین اعیانی تقریبا 200 مغازه تجاری ایجاد می شود و به صورت انتقال سند اعیانی دائم العمر به سرمایه گذار واگذار خواهد شد.

وی ادامه داد: تعدادی از مغازه های احداث شده برای سرمایه گذار خواهد بود و تعدادی دیگر در اختیار اوقاف قرار می گیرد تا درآمد به دست آمده از این طریق به نفع مردم استفاده شود.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه گذار این پروژه بالغ بر 130 میلیارد تومان سرمایه آورده داشته و ساخت این مجتمع سه سال زمان خواهد برد و مکان زمین موقوفه که در مرکز شهر سراب واقع شده است، یک موقعیت بسیار عالی را برای توسعه و عمران و آبادانی شهر فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه های ساماندهی موقوفات شهرستان سراب

اجرای پروژه های ساماندهی موقوفات شهرستان سراب