مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 10:152022-01-09ورزشي

رقابت داغ فوتسالی ها در قم


هفته هشتم از فصل 1400 مسابقات باشگاهی لیگ برتر فوتسال در قم با صدرنشینی تیم ذاکر و مشخص شدن یکی از تیم های سقوط کننده به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های قم جام شهدای مدافع حرم که در سالن شهدای بهزیستی قم با عنوان گرامیداشت شهید مهدی صابری به انجام رسید تیم متصا با نتیجه 5 بر 2 از سد رستوران گلریز عبور کرد و بازی پرگل تیم های مهدیار و اتحاد آراء با تساوی 4 بر 4 خاتمه یافت.

دیدارهای فولاد پارسیان و آریا صنعت معصومی نیز یک مسابقه پرگل و جذاب بود که 4 بر 4 مساوی شد و تیم ذاکر صدرنشین رقابت ها با نتیجه نزدیک 4 بر 3 از سد خادم الحسین عبور کرد، ضمن اینکه در آخرین مسابقه هفته هشتم تیم ماهان با نتیجه 4 بر 2 از سد تیم فوتسال مقاومت قم عبور کرد.

صدرنشینی ذاکر و سقوط خادم الحسین در جدول رده بندی مسابقات فصل 1400 لیگ برتر فوتسال باشگاه های قم تا پایان هفته هشتم تیم ذاکر با 19 امتیاز صدرنشین است، متصا با 18 امتیاز در رده دوم جای دارد و ماهان با 17 امتیاز سوم است، ضمن اینکه تیم های فولاد پارسیان با 16 امتیاز، مقاومت با 11 امتیاز، رستوران گلریز با 10 امتیاز، آریا صنعت معصومی با 8 امتیاز، اتحاد آراء با 8 امتیاز، مهدیار با 5 امتیاز و خادم الحسین با یک امتیاز رتبه های چهارم تا دهم را در اختیار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت داغ فوتسالی ها در قم

رقابت داغ فوتسالی ها در قم