مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 10:302022-01-09سياسي

فرماندهانی چون امیر جوادی حماسه های پرافتخاری را رقم زده اند


استاندار همدان با بیان اینکه امثال امیر سرتیپ دوم جوادی حماسه های پرافتخار این سرزمین را رقم زده اند، گفت: اگر مجاهدت های این افراد نبود، - انقلاب اسلامی هزینه های زیادی متحمل می شد.

به گزارش، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر یکشنبه در مراسم در بزرگداشت امیر سرتیپ محمد جوادی که در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد، با بیان اینکه قدردان سلحشوری های فرماندهان مقتدر نظامی ایران هستیم، عنوان کرد: امثال امیر سرتیپ دوم محمد جوادی حماسه های پرافتخار این سرزمین را رقم زده اند.

وی با بیان اینکه قیام مردم قم در 19 دی که سرآغاز حرکت و موجب پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قابل تقدیر است، گفت: استکبار جهانی در یک طراحی از پیش تعیین شده، به دنبال این بود تا انقلاب اسلامی را در همان روزهای اول با شکست مواجه کند.

استاندار همدان تصریح کرد: استکبار جهانی، افراد شرور و معاند را در نقاط مختلف کشور به کار گرفت تا با ایجاد بلوا و درگیری، کشور را به سمت تجزیه و به زعم خود انقلاب اسلامی را شکست دهد.

وی با بیان اینکه یکی از این اقدامات استکبار جهانی در کردستان رخ داد که، ضد انقلابیون را ساماندهی و پشتیبانی کرد تا با اشغال و جداسازی بخشی از سرزمین ایران، از آن به عنوان یک پایگاه علیه جمهوری اسلامی استفاده کند، خاطرنشان کرد: اگر امثال امیر سرتیپ 2 محمد جوادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندهانی چون امیر جوادی حماسه های پرافتخاری را رقم زده اند

فرماندهانی چون امیر جوادی حماسه های پرافتخاری را رقم زده اند