مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 10:352022-01-09اقتصادي

سورپرایز تلخ معاونت صنایع دستی برای هنرمندان!/وعده هایی که پوچ شد


شرایط برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی کام هنرمندان این حوزه را تلخ کرد.

- خبرگزاری فارس - سعیده اسدیان: طی دو سال گذشته و به دلیل محدودیت های کرونایی در کشور صنایع بسیاری آسیب دیدند اما در این میان هنرمندان صنایع دستی با بیشترین مشکل در حوزه کاری خود مواجه بودند.

کرونا حتی سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی را که معمولاً همزمان با روز بیستم خردادماه یعنی 10 ژوئن، روز جهانی صنایع دستی برگزار می شد لغو کرد و تاریخ بعدی آن را هم که از سوی معاونت صنایع دستی، 27 تا 30 مهرماه تعیین شده بود، به تعویق انداخت.

چرا نمایشگاه صنایع دستی به تعویق افتاد؟ پویا محمودیان معاون صنایع دستی و هنر های سنتی کشور، دلیل این تعویق را برگزاری نمایشگاه با همان کیفیت و استاندارد های قبل از شیوع بیماری کرونا عنوان کرده و چنین گفته بود: با توجه به اینکه امسال نیز محدودیت های کرونا به قوت خود باقی است و بحث تردد صنعتگران و هنرمندان از 31 استان به جهت مستقر شدن در تهران و شرکت در این نمایشگاه، با مشکلات متعددی روبروست و همچنین مسئله سلامتی این عزیزان در درجه اول برای ما مهم است، این نمایشگاه به تعویق افتاد.

البته با توجه به زمان کمی که برای تبلیغات گسترده این نمایشگاه باقی بود و از طرف دیگر به خاطر محدودیت های ناشی از کرونا، تبلیغات گسترده بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سورپرایز تلخ معاونت صنایع دستی برای هنرمندان!/وعده هایی که پوچ شد

سورپرایز تلخ معاونت صنایع دستی برای هنرمندان!/وعده هایی که پوچ شد