مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 12:002022-01-09سياسي

تندیس ملی فداکاری به خانواده دو شهید مدافع سلامت در ایلام اعطا شد


تندیس ملی فداکاری با حضور نماینده ولی فقیه در استان ایلام، مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های علوم پزشکی و دانشگاه ایلام ، - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیرکل بنیاد مستضعفان استان، مدیرفرهنگی دانشگاه ایلام و مدیر بنیاد شهید شهرستان به خانواده های دو تن از شهدای مدافع سلامت در ایلام اعطا شد.

حجت الاسلام والمسلیمن الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان ایلام در این دیدارها با تسلیت به این خانواده ها اظهار کرد: شهادت در راه نجات جان دیگران افتخاری است که نصیب شهدای راه سلامت شده است.

وی گفت: هر چند فقدان این عزیزان برای اعضای خانواده سخت است، اما نام شهید افسانه حسنوندعموزاده به عنوان شهید مدافع سلامت برای همیشه زنده خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام همچنین با تجلیل از خانواده ی شهید عزالدین رستمیان در حضور مادر این شهید مدافع سلامت ، اظهار کرد: این شهدا که تا آخرین لحظه ی زندگی در خدمت سلامت جامعه بوده اند نتیجه تربیت صحیح مادران شهید است.

حجت السلام والمسلمین محمدباقر هاشمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در این دیدارها، اظهار کرد: شهدای سلامت دارای اجر والا در نزد خدواند هستند و باید مشکلات خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندیس ملی فداکاری به خانواده دو شهید مدافع سلامت در ایلام اعطا شد

تندیس ملی فداکاری به خانواده دو شهید مدافع سلامت در ایلام اعطا شد