مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 12:302022-01-09سياسي

نباید ذهن بچه ها را تخریب کنیم


در مراسم رونمایی از «گاهنامه ادبیات دینی کودک و نوجوان» درباره مسائل این حوزه و کم توجهی به آن و نبود نقد در حوزه ادبیات دینی سخن گفته شد.

- در مراسم رونمایی از گاهنامه ادبیات دینی کودک و نوجوان درباره مسائل این حوزه و کم توجهی به آن و نبود نقد در حوزه ادبیات دینی سخن گفته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی به نشر، مراسم رونمایی از نخستین شماره گاهنامه ادبیات دینی کودک و نوجوان در انتشارات به نشر با حضور پژوهشگران، نویسندگان و شاعران ادبیات کودک و نوجوان در کتابفروشی به نشر تهران برگزار شد.

چرا پایان نامه های ما به دردهایمان پایان نمی دهد؟ در این مراسم که با اجرای حسام آبنوس، از فعالان حوزه کتاب و رسانه، همراه بود، حجت الاسلام حیدری ابهری ضمن مهم خواندن پیگیری مسائل نظری ادبیات دینی کودک و نوجوان توسط نویسندگان این عرصه، گفت: نویسندگان، اهل ذوق هستند و انگار پرداختن به مسائل نظری آن ها را از زلالی خارج می کند اما پرداختن به این مباحث بسیار ضرورت دارد.

کتابی با عنوان ضرب المثل های دُم دار منتشر کردم که برخی عقیده داشتند برای بچه ها بدآموزی دارد و من این موضوع را با آقای رحماندوست در میان گذاشتم.

او از منظر مباحث تئوریک و نظری مسائلی را مطرح کرد که برای من بسیار راهگشا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید ذهن بچه ها را تخریب کنیم

نباید ذهن بچه ها را تخریب کنیم